З 1 ЖОВТНЯ 2021 РОКУ В УКРАЇНІ ДІЮТЬ ЕЛЕКТРОННІ ЛІКАРНЯНІ. ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПАЦІЄНТУ?
З 1 жовтня 2021 року усі заклади охорони здоров’я України перейшли на оформлення електронних лікарняних.
Відтепер пацієнтам не потрібно носити паперові лікарняні на роботу, а достатньо лише повідомити роботодавцю номер електронного документа.
Що змінилось при оформленні лікарняного:

Якщо після огляду лікаря виявилося, що у зв’язку зі станом здоров’я вам потрібно «піти на лікарняний», лікар створить електронний медичний висновок про тимчасову непрацездатність. В особистому кабінеті на порталі Пенсійного фонду ви можете переглянути ваші листки непрацездатності.

Після того, як лікар вніс ваші дані, перевірте чи вся інформація коректна та актуальна. Від цього залежить чи прийдуть смс-повідомлення про успішно сформований електронний лікарняний. Перше смс-повідомлення ви отримаєте від електронної системи охорони здоров’я. Воно міститиме 16 значний номер МВНТ і підтверджує, що він був створений саме вам.

Е-лікарняний оформлено, якщо ви отримали друге смс-повідомлення від Пенсійного фонду України. Його ви отримаєте, якщо зареєструвалися на порталі пенсійного фонду і там зазначили саме цей спосіб комунікації. Успішність формування саме електронного лікарняного залежить від наявності ваших даних в Реєстрі застрахованих осіб. Їх має подати ваш роботодавець.
Якщо електронний лікарняний не був сформований, вам слід запитати у лікаря, чи надходила відповідь від Електронного реєстру листків непрацездатності.
Якщо буде з’ясовано, що «запис не знайдено», а пацієнт є застрахованою особою, необхідно звернутися до роботодавця або на гарячу лінію Пенсійного Фонду України – 0 800 503 753.