Відповідні зміни вже затверджені урядом. Тож невдовзі номер направлення чи рецепта, коди підтвердження надходитимуть у застосунок Дія або месенджер Вайбер.
Як здійснюватиметься оновлене інформування?
Цей процес відбуватиметься автоматично та прискорить доставку сповіщення у найбільш зручний для пацієнта спосіб. Також це дозволить уникнути збоїв у надсиланні СМС, повʼязаних із роботою мобільного оператора.
Сповіщення через Дію
Якщо пацієнт має застосунок Дія, то першочергово сповіщення надійде сюди. Якщо повідомлення не буде доставлено, то воно надсилатиметься у Viber.
Сповіщення через Viber
За наявності месенджера повідомлення надійде у Viber на номер телефону, за яким пацієнт зареєстрований в ЕСОЗ.
Сповіщення через СМС
Якщо у пацієнта немає застосунку Дія чи Viber, повідомлення про цифрову послугу, як і раніше, надійде через СМС на мобільний номер.
Які повідомлення будуть надходити в застосунок Дія та Viber?
Номер е-рецепта та код його погашення
Код е-направлення до медичних фахівців
СМС-підтвердження, як от – підтвердження дозволу на доступ до даних, створення плану лікування та ін.
Що робити, якщо пацієнт не має телефону?
Як і раніше пацієнти, які не мають телефону та зареєстровані в ЕСОЗ за скан-копіями документів, будуть отримувати інформаційну довідку. Така інформаційна довідка містить всю інформацію, необхідну, наприклад, для погашення е-рецепта чи отримання медичних послуг за е-направленням.
Для дітей та інший недієздатних пацієнтів процес також не зміниться – повідомлення надійде одному з батьків або законному представнику через доступний канал інформування.
Наразі тривають внутрішні тестування відправлення push-повідомлень від ЕСОЗ.
За інформацією МОЗ