ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
- Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Лебединська лікарня імені лікаря К.О. Зільберника» Лебединської міської ради
- Місце знаходження: 42200, Україна, Сумська область, Сумський район, м. Лебедин, вул. Михайлівська,17
- Код ЄДРПОУ:02007555
4. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: «Деревина дров’яна промислового використання, що призначена для промислового використання у виробництві теплової енергії», код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 03410000-7 – Деревина».
5. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-06-001019-a
6.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
- Технічні вимоги:
Найменування товару | Одиниця виміру | Кількість | Технічні, якісні та інші характеристики |
Деревина дров’яна промислового використання твердолистяних порід (дуб, ясен, клен) | м. куб | 400 | Предмет закупівлі повинен відповідати технічним вимогам ТУ У 16.1-00994207-005:2018.Порода: дуб, ясен, клен. Береза не допускається.Товщина від 5->см, довжина: 2-4 м, відхилення ±2%. Сучки, всі види – допускаються зрізані на висоті не вище 3 см. В дровах не допускається зовнішня трухлява гниль. Допустима вологість дров 25%. Дрова можуть бути як в корі, так і без кори. Допускається наявність кори не більше 5% на 1 м.куб. Дрова приймаються партіями. |
Деревина дров’яна промислового використання хвойних порід (сосна) | м. куб | 635 | Предмет закупівлі повинен відповідати технічним вимогам ТУ У 16.1-00994207-005:2018.Порода: соснаТовщина від 5->см, довжина: 2-4 м, відхилення ±2%. Сучки, всі види – допускаються зрізані на висоті не вище 3 см. В дровах не допускається зовнішня трухлява гниль. Допустима вологість дров 25%. Дрова можуть бути як в корі, так і без кори. Допускається наявність кори не більше 5% на 1 м.куб. Дрова приймаються партіями. |
2. Вимоги щодо якості та поставки деревини
2.1. Якість Товару повинна відповідати вимогам чинних стандартів, зокрема ТУУ-00994207-001:2018 «Лісоматеріали круглі та пиляні. Візуальні характеристики. Класифікація, термін та визначення, способи вимірювання», ТУУ-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги».
2.2. За вимогами до вимірювання та обчислення об’єму Товар повинен відповідати: ДСТУ 4020-2-2001 (prEN 1309-2:1998) «Лісоматеріали круглі та пиляні. Методи обмірювання та визначення об’ємів. Частина 2. «Лісоматеріали круглі».
2.3. Поставка Товару здійснюється окремими частинами (партіями Товару) за заявками Замовника у місце поставки та в строки, які зазначені в заявках, в межах строків поставки згідно Додатку 3 до Договору «Місце, кількість та строки поставки товару».
МІСЦЕ, КІЛЬКІСТЬ ТА СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ
Місце поставки | Кількість, м3 | Строк поставки | |
Деревина дров’яна промислового використання твердолистяних порід (дуб, ясен, клен,) | Деревина дров’яна промислового використання хвойних порід (сосна) | ||
КНМД села Василівка(с. Василівка, вул. Грунська, 2) | – | 30,0 | 31.08.2025 |
КНМД села Лебединий Бобрик(с.Лебединий Бобрик, вул. Каденюка, 9) | – | 5,0 | 30.09.2025 |
КНП «Лебединська лікарня ім. К.О.Зільберника» (м. Лебедин, вул. Михайлівська, 17) | 400,0 | 600,0 | 30.09.2025 |
2.4. Товар може бути поставлений достроково за згодою Сторін.
2.5. Поставка Товару здійснюється на умовах: франко-склад Замовника.
2.6. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Постачальник несе витрати щодо транспортування та доставки Товару до місця приймання, якщо інше не передбачено Договором та/або законодавством України.
2.7. Приймання Товару по кількості і якості здійснюється у відповідності з вимогами ТУУ-00994207-005:2018, ТУУ-00994207-001:2018, ДСТУ 4020-2-2001.
2.6. Під час передачі Товару Постачальник надає Замовнику наступні документи: товарно- транспортну накладну, видаткову накладну та/або акт приймання-передачі Товару.
2.8. Поставка вважається завершеною, коли Замовник прийняв Товар та підписав видаткову накладну та/або акт приймання-передачі Товару.
2.9. Право власності на Товар, ризик випадкового знищення та випадкового пошкодження (псування) Товару переходить до Замовника з моменту приймання Товару згідно з п. 2.7 Договору.
2.10. У разі, якщо при прийманні-передачі Товару на складі Замовника Замовник виявить неякісний Товар, розходження по кількості Товару між фактично наявним і зазначеним в товаросупровідних документах обсягах, складається Акт за підписами представників обох Сторін в двох екземплярах по одному для кожної зі Сторін.
7.Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:розмір бюджетного призначення визначений згідно кошторису на 2025 рік. Розрахунок потреби в предметі закупівлі здійснювався на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності закладу у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань.
Замовником здійснювався аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель щодо аналогічних закупівель та комерційних пропозицій.
Очікувана загальна вартість закупівлі складає 1 347 900,00 гривень з ПДВ.