ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
- Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Лебединська лікарня імені лікаря К.О. Зільберника» Лебединської міської ради
- Місце знаходження: 42200, Україна, Сумська область, Сумський район, м. Лебедин, вул. Михайлівська,17
- Код ЄДРПОУ: 02007555
- Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: «Деревина дров’яна промислового використання хвойних порід та твердолистяних порід», код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 03410000-7 – Деревина».
- Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-30-003244-a
6.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
- Технічні вимоги:
Назва товару | Характеристика товару | ||
Кількість, м3 | Довжина, м | Товщина, см | |
Деревина дров’яна промислового використання твердолистяних порід (дуб, ясен, клен) | 653 | 2-4 | 12-30 |
Деревина дров’яна промислового використання хвойних порід (сосна) | 1032 | 2-4 | 12-30
|
2. Вимоги щодо якості продукції:
1.До ціни тендерної пропозиції включаються наступні витрати:
- податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством;
- витрати на доставку товару до зазначеної адреси;
- навантаження, розвантаження;
- інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією.
2.Дрова мають бути кругляк не рублений згідно технічних показників спалювання у котлах Замовника.
3.На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України, в т.ч. Законом України «Про охорону навколишнього середовища», іншими нормативно-правовими актами, про що Учасник надає довідку в довільній формі у складі своєї пропозиції.
4.Учасник повинен передати (поставити) Замовнику товари, передбачені цією документацією, якість яких відповідає умовам ДСТУ (ГОСТ, ТУ).
5.Якість товару має відповідати вимогам документації та діючим в Україні нормам, щодо якості зазначених у цій документації товарів.
6.Учасник повинен забезпечити поставку товару, якість якого відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду та тендерною документацією, та при поданні тендерної 1685 м3, датований не раніше 2023 року (або 2024 року) та чинним на момент подання пропозиції.
- Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист довільної форми щодо забезпечення поставки Замовнику товару відповідної якості у необхідній кількості та в установлені строки, з посиланням на номер оголошення закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу.
- З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію/ї діючого договору (ів) на момент поставки товару з постійним лісокористувачем на весь обсяг цієї закупівлі та відповідних порід деревини вказаних в цьому додатку. У разі, якщо учасник є постійним лісокористувачем, в складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару.
9.Деревина приймається партіями. Партією вважають будь-яку кількість дров, які оформлені одним документом, підтверджуючим відповідність вимогам і стандартам. Обов’язкова наявність товаро-транспортної накладної.
10.У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які зазначені Замовником, Пропозиція відхиляється.
- Поставка здійснюється за адресою замовника в робочі дні та години. Місце поставки (передачі) товару: Україна, Сумська область, Сумський район, місто Лебедин та Лебединська територіальна громада, заклади охорони здоров’я.
12.Учасник-переможець повинен забезпечити поставку товару, якість якого відповідає вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду та тендерної документації.
13.Вимогою замовника є постачання учасником – переможцем торгів деревини дров’яної промислового використання твердолистяних порід та деревини дров’яної промислового використання хвойних порід безпосередньо до місця їх зберігання в підпорядкованому закладі малогабаритним транспортним засобом з маніпулятором, який дозволить під час розвантаження деревини паливної упорядковувати та штабелювати їх у зазначених місцях.
- Учасник має надати документальне підтвердження (складська довідка, договір купівлі-продажу, лісорубний квиток) наявності не менше 70 % товару від обсягу закупівлі.
- Учасник, який буде визначений переможцем процедури закупівлі, має надати право Замовнику у будь-який час перевірити наявність 70 % товару від обсягу закупівлі до підписання договору.
- Строк (термін) поставки (передачі) товару : до 31.08.2024
- Розвантаження має здійснюватися працівниками учасника-переможця.
- Перелік закладів охорони здоров’я міста Лебедина та Лебединської територіальної громади:
№ з/п | Заклади охорони здоров’я міста Лебедина та Лебединської територіальної громади | Адреси закладів охорони здоров’я |
1 | КНМД села Василівка | с. Василівка, вул. Грунська, 2 |
2 | КНМД села Московський Бобрик | с.Московський Бобрик, вул. Гагаріна, 9 |
3 | КНМД села Малий Вистороп | с. Малий Вистороп, вул. Рибалка, 29 |
4 | КНМД села Михайлівка | с. Михайлівка, вул. Трихліба, 28 |
5 | КНМД села Штепівка | с. Штепівка, вул. Роменська, 36 |
6 | КНП «Лебединська лікарня ім. К.О. Зільберника» | м. Лебедин, вул. Михайлівська, 17 |
7.Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: розмір бюджетного призначення визначений згідно кошторису на 2024 рік. Розрахунок потреби в предметі закупівлі здійснювався на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності закладу у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 та примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовником здійснювався аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель щодо аналогічних закупівель.
Очікувана загальна вартість закупівлі складає 2 777 100 000,00 гривень з ПДВ.