ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
- Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Лебединська лікарня імені лікаря К.О. Зільберника» Лебединської міської ради
- Місце знаходження: 42200, Україна, Сумська область, Сумський район, м. Лебедин, вул. Михайлівська,17
- Код ЄДРПОУ:02007555
4. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: «Деревина дров’яна промислового використання, що призначена для промислового використання у виробництві теплової енергії», код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 03410000-7 – Деревина».
5. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-06-001019-a
6.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
- Технічні вимоги:
Найменування товару | Одиниця виміру | Кількість | Технічні, якісні та інші характеристики |
Деревина дров’яна промислового використання твердолистяних порід (дуб, ясен, клен) | м. куб | 400 | Предмет закупівлі повинен відповідати технічним вимогам ТУ У 16.1-00994207-005:2018.Порода: дуб, ясен, клен. Береза не допускається.Товщина від 5->см, довжина: 2-4 м, відхилення ±2%. Сучки, всі види – допускаються зрізані на висоті не вище 3 см. В дровах не допускається зовнішня трухлява гниль. Допустима вологість дров 25%. Дрова можуть бути як в корі, так і без кори. Допускається наявність кори не більше 5% на 1 м.куб. Дрова приймаються партіями. |
Деревина дров’яна промислового використання хвойних порід (сосна) | м. куб | 635 | Предмет закупівлі повинен відповідати технічним вимогам ТУ У 16.1-00994207-005:2018.Порода: соснаТовщина від 5->см, довжина: 2-4 м, відхилення ±2%. Сучки, всі види – допускаються зрізані на висоті не вище 3 см. В дровах не допускається зовнішня трухлява гниль. Допустима вологість дров 25%. Дрова можуть бути як в корі, так і без кори. Допускається наявність кори не більше 5% на 1 м.куб. Дрова приймаються партіями. |
2. Вимоги щодо якості та поставки деревини
2.1. Якість Товару повинна відповідати вимогам чинних стандартів, зокрема ТУУ-00994207-001:2018 «Лісоматеріали круглі та пиляні. Візуальні характеристики. Класифікація, термін та визначення, способи вимірювання», ТУУ-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги».
2.2. За вимогами до вимірювання та обчислення об’єму Товар повинен відповідати: ДСТУ 4020-2-2001 (prEN 1309-2:1998) «Лісоматеріали круглі та пиляні. Методи обмірювання та визначення об’ємів. Частина 2. «Лісоматеріали круглі».
2.3. Поставка Товару здійснюється окремими частинами (партіями Товару) за заявками Замовника у місце поставки та в строки, які зазначені в заявках, в межах строків поставки згідно Додатку 3 до Договору «Місце, кількість та строки поставки товару».
МІСЦЕ, КІЛЬКІСТЬ ТА СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ
Місце поставки | Кількість, м3 | Строк поставки | |
Деревина дров’яна промислового використання твердолистяних порід (дуб, ясен, клен,) | Деревина дров’яна промислового використання хвойних порід (сосна) | ||
КНМД села Василівка(с. Василівка, вул. Грунська, 2) | – | 30,0 | 31.08.2025 |
КНМД села Лебединий Бобрик(с.Лебединий Бобрик, вул. Каденюка, 9) | – | 5,0 | 30.09.2025 |
КНП «Лебединська лікарня ім. К.О.Зільберника» (м. Лебедин, вул. Михайлівська, 17) | 400,0 | 600,0 | 30.09.2025 |
2.4. Товар може бути поставлений достроково за згодою Сторін.
2.5. Поставка Товару здійснюється на умовах: франко-склад Замовника.
2.6. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Постачальник несе витрати щодо транспортування та доставки Товару до місця приймання, якщо інше не передбачено Договором та/або законодавством України.
2.7. Приймання Товару по кількості і якості здійснюється у відповідності з вимогами ТУУ-00994207-005:2018, ТУУ-00994207-001:2018, ДСТУ 4020-2-2001.
2.6. Під час передачі Товару Постачальник надає Замовнику наступні документи: товарно- транспортну накладну, видаткову накладну та/або акт приймання-передачі Товару.
2.8. Поставка вважається завершеною, коли Замовник прийняв Товар та підписав видаткову накладну та/або акт приймання-передачі Товару.
2.9. Право власності на Товар, ризик випадкового знищення та випадкового пошкодження (псування) Товару переходить до Замовника з моменту приймання Товару згідно з п. 2.7 Договору.
2.10. У разі, якщо при прийманні-передачі Товару на складі Замовника Замовник виявить неякісний Товар, розходження по кількості Товару між фактично наявним і зазначеним в товаросупровідних документах обсягах, складається Акт за підписами представників обох Сторін в двох екземплярах по одному для кожної зі Сторін.
7.Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі:розмір бюджетного призначення визначений згідно кошторису на 2025 рік. Розрахунок потреби в предметі закупівлі здійснювався на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності закладу у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань.
Замовником здійснювався аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель щодо аналогічних закупівель та комерційних пропозицій.
Очікувана загальна вартість закупівлі складає 1 347 900,00 гривень з ПДВ.